14 Ocak 2010

tığ işi patik hem de basit...


Dönem sonu yaklaşıyor tüm öğretmenler gibi bende de yoğun geçiyor bu son günler.Evrak işleri tam azaldı derken bir başkası çıkıveriyor...Şikayetim yok ama şu içtiğim antibiyotikler bide uyutmasa:))dün koltukta Kazanım Değerlendirme formunu doldururken uyumamı sanırım hafızamdan silemiycem:)bu kadar kolay uyumak hoşuma gitmiyor da değil hani..tuhaf bir uyuşukluk gözlerine söz geçirememe ve teslimiyet...bu saatte ne işin var derseniz itiraf ediyorum; ilaçlarımı bu akşam almadım yanlış yaptım biliyorum ama bir gecelik aksayabilirler ....bu arada yogunluktan bahsettim ama ne zamandır bitmeyi bekleyen patiklerim de bitti bile:))ben de örebiliyorum diyorum tüm şaşıran dostlara:)))))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu konuda sen neler düşünüyorsun?Eğer blogger değilsen ''anonim''şeçeneğini tıkla ne düşünüyorsan yaz lütfen..