27 Şubat 2010

kendi çiçeğini kendin yap....


Her yerde hala çiçeklerin olduğu yol boyu papatyalar ve adını bilmediğim mor çiçeklerin aralarından merhaba dediği bir mevsimdeyiz... adı kış ama doğa inatla baharım diye direniyor...gerçi badem ağaçları çoktan açtı ama... bende evde kendi çiçegimi yaptım yaptıklarımı pek begendim önce bir tokaya tutuşturdum sonra yok olmaz yakamda dursun kalbime yakın olsun dedim ve igneledim.organze tülleri daire şeklinde kestim kenarlarını yaktım ve ortasından birleştirdim... http://chicolatta.blogspot.com/2010/02/yakma-cicekli-sac-band.html dan Marifetli perinin yaptıklarınada bakın toka olarakta çok şirinler...

3 yorum:

  1. YENİ ÇEKİMLER.YENİ ÇALIŞMALAR..
    HEPSİ HARİKA OLMUŞ .
    ELLERİNE SAĞLIK ARKADAŞIM.

    YanıtlaSil
  2. fatooooooş bu kırmızıyı niye görmedik...süper olmuş..kız daha neler saklıyorsun bizden...:))

    YanıtlaSil
  3. hahahaaaa yaşasın kötülük:))) göstermedim işte süprizzzzz!!

    YanıtlaSil

Bu konuda sen neler düşünüyorsun?Eğer blogger değilsen ''anonim''şeçeneğini tıkla ne düşünüyorsan yaz lütfen..