19 Şubat 2012

Farklı tasarım çatal kaşık modelleri...

bu bıçak seti bana Coşkun Sabah'ın udunu hatırlattı:))ama bu da tarafımdan çok beğenilenlerden...

elle yemek yeme diyenlere nispet yapar gibi:)

Kayra küçükken görseydim bunu kesin çakmasını yapar yemek yedirme işimi çoook kolaylaştırırdım tüh tüh eziyetle  geçen zamanıma yanarım....

matruşka bebekler gibi kaşık içinden çatal.....ama hem kaşık hem çatal aynı anda kullanayım derseniz bu size göre değil.....



Bu kuşlar benim sofram da olsun çok güzeller çok....

3 yorum:

  1. farklılıklarla dolu iki sayfa :)
    https://www.facebook.com/GorselSanatlarVisualArts
    https://www.facebook.com/CokilgincTasarimlar

    YanıtlaSil
  2. şekerim benim favorim 2 şehzade annesi olarak arabalılar:) hemen eski arabalar alına bu set yapıla...

    YanıtlaSil
  3. harika iki bağlantı tanıştırdığın için teşekkürler adsız:)

    evet Esracım ben de çok işe yarayacak bir tasarımı nasılda kaçırmışım diye üzüldüm bari sen kendini kurtar:))yapması basit:))

    YanıtlaSil

Bu konuda sen neler düşünüyorsun?Eğer blogger değilsen ''anonim''şeçeneğini tıkla ne düşünüyorsan yaz lütfen..