13 Mart 2012

bir ''ben neler yaptım'' postudur :)

Okuldaki arkadaşlarıma yaptığım kitap ayıraçlarını çok severek yakma güllerle süsleyip paketledim.Herkese de kadınları anlatan sözler hazırlayıp çektirdim''neyse halin çıksın falin''geyiğiyle okutup kimini güldürüp kimini düşündürdüm:)))))

 Sarp'ın doğum günü için cake pops yaptım bakınız fotoda bardak içindeki FB süslemeli topcuklar:)))
 Hafta sonu İKEA ya gidip evde bir süredir yaptığım mobilya değişikliklerime uyan(itiraf ediyorum nerdeyse tüm mobilyalar değişti) minik dekoratif parçalar aldım .Fotodaki hatun kişi mumluk olup kendisi daha önce English Home dan alınıp yanına arkadaş beklemekteydi gün ışığına çıkmış oldu::))

Sadece bunları yapmadım tabiki mesela alışveriş dönüşü karanlıkta tamamen dikkatsizlikten bir gün bir çocuk ayağını sıkıştıracak dediğim mazgala ayağımı şıkıştırdım aksıyorum morum ve merdiven inip çıkarken zorlanıyorum ama yaşıyorum:)) bu sözlerimde yaptığım alışverişlerin hafif ağrı azaltıcı sakinleştirici  ilaç etkisi var mı derseniz olmamıııııı?:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu konuda sen neler düşünüyorsun?Eğer blogger değilsen ''anonim''şeçeneğini tıkla ne düşünüyorsan yaz lütfen..