27 Ağustos 2012

çocuklarda yaratıcılığı geliştiren bir kutu buldum

Bilen biliyordur ama ben yeni karşılaştım bu Panda kutucuklarla. Her ay evinize eğer üye olursanız tabiki bir kutu geliyor ve içinden okul öncesi çocuğunun yapabileceği  çeşitli etkinlikler için malzemeler çıkıyor.Yönlendirmek için bir kitapçığıda var ama yaratıcılık tamamen çocuğunuza kalıyor.Çim adammı yapılacak içinden çim tohumu ince çorabı ve talaşı çıkıyor ya da kumaş boyama için bir şapka ,boyaları, fırçası ve kullanmak isterseniz diye  de şablonlarda çıkıyor.
Ben tatil kutusunu inceledim içinde şu etkinlikler vardı;Çim adam,benim  şapkam,ringo oyunu,deniz kabuklarından kolye ve bilezik....Fiyatına değermi değmezmi kısmına gelince bir çocuk olduğunuzu düşünün eve bir kargo geliyor içinde ne var tamamen sürpriz ,açınca ne yapmak isterseniz o yok bu yok derdi olmadan tüm malzemeler elinizin altında başlıyorsunuz bir çok gelişim alanınızı farkında olmadan geliştirmeye ,eğlenmeye ,yaratmaya ,kimbilir bitince hediye etmeye ve verimli saatler geçirmeye...Bir bakın değerlendirin sizde ...
 
öğretmenin notu;reklam kokan hareketler değil bunlar sevdim napim bu kutuyu:))bu videosu bile yetti pek tatlılar:))
 

2 yorum:

  1. Sadece çocukları değil büyükleri de eğlendirecek bir kutu bu bence :)) Güzel paylaşım teşekkürler, sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. büyükler aklıma gelmemişti ama neden olmasın D'P..

    YanıtlaSil

Bu konuda sen neler düşünüyorsun?Eğer blogger değilsen ''anonim''şeçeneğini tıkla ne düşünüyorsan yaz lütfen..