25 Ağustos 2012

puflarınızı dantelle yenileyin..



 
 
Yorucu bir yaz tatili bitmek üzere günler hızlı ve telaşla geçti gitti bile.Ben bir orada bir burada kah valiz hazırlamakla kah dönüşte çıkanları yıkayıp ütülemekle ama çokca da yüzüp gezip gülerek bayıldığım öğleye kadar uyumalarımı tavan yaptırarak ,güneş lekelerimi artırıp, dondurma ve çikolata ikilisine kanka olarak onlarla birlikte yedim gitti tatili:))Az önce Akçaydan geldim malum valiz işleri rutinleşmişti hallediverdim gitti valizleri açmanın en keyifli yanı yeni alınan cicilerin özenle dolaptaki yerini alması  gerisi teferruat:))Dinlenmek için oturulan pc başında, göz burada, kulak tv de (V  FOR VENDETTA vardı izlenmiş olunmasına rağmen  ilgisiz kalınamazdı) biraz facebook biraz bloglar derken bu güzel puflarla karşılaştım hani konu yeni değil annelerimiz daha çok olmadı bunlardan koltuklarına yastıklar yapmışlardı yeni vazgeçtiler Fatoş derseniz haklısınız ama bir daha bakıp değerlendirelim hep birlikte dedim başkalarıda var buraya bakın derim...görüşürüz....

 
 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu konuda sen neler düşünüyorsun?Eğer blogger değilsen ''anonim''şeçeneğini tıkla ne düşünüyorsan yaz lütfen..